21 Aralık 2014 Pazar

YILDIZ TOZU


YILDIZ TOZU


Yıldız tozuyum,

evrenin  parçası,

sonsuzlukta  ayrıntı,

ya da hiç bir şey,

uçsuz bucaksız boşlukta.

Varım,

soluyorum,

yaşıyorum,

düşünüyorum,

hissediyorum,

yıldız tozuyum.

İnatla sevip,

inatla üzülüyorum.

Acı çekiyorum inatla,

yıldız tozuyum.

Polenler uçuşuyor,

yüzüme yüzüme,

bahar olmalı.

Çocuk olmalıyım,

saf ve korumasız.

Yıldız tozuyum.

Meltem esiyor,

ılık ılık,

yaz olmalı,

genç olmalıyım,

deli ve umutlu,

yıldız tozuyum.

Soğuk yalıyor yüzümü,

arsız ve keskin

güz olmalı,

kırkımda olmalıyım,

yıldız tozuyum.

Kar taneleri düşüyor,

teker teker,

kış olmalı,

aldırmıyor üşümeme,

aldırmıyorum üşümeme,

son olmalı.

Bir yıldız kayıyor,

ben olmalı,

tozum toprağa,

yıldızım göğe ulaşıyor,

ait olduğu yere,

göz kırpıyorum, gece semadan.

gündüz vakti, odandan süzülen ışık hüzmesindeyim.

Unutmadıkça ve umdukça,

Görürsün beni.

Hala, yıldız tozuyum ben.                                           
                                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder